Ik zit met een probleem, namelijk dat ik al weken op de wachtlijst stond voor een wedstrijd, en op het moment dat ik me wilde afmelden (omdat ik inmiddels al een andere optie had gevonden) stond ik tot mijn stomme verbazing ineens op de startlijst. Ik heb daar geen mailtje of belletje over gehad, wat ik wel gewend ben van alle andere verenigingen (Hoi, we hebben een plekje vrij, dus als je wil kan je nog starten)
Het lijkt mij vrij logisch dat je, wanneer je op een wachtlijst staat en de kans dus vrij groot is dat je niet kunt starten, op zoek gaat naar andere oplossingen. Wanneer je die hebt gevonden is het wel heel zuur dat zij jou in de tussentijd zonder waarschuwing op de startlijst zetten. Ik wilde net gaan afmelden toen de startlijst er een half uurtje op stond. Nu willen ze inschrijfgeld hebben.
(en het zure is ook nog dat ik kort geleden nog vrijwillig van 9 tot 14 uur bij ze heb zitten schrijven bij de subtop, nou alsjeblieft hoor.. fijn dat jullie net zo aardig voor mij zijn als ik voor jullie

Wat vindt bokt hiervan? Kan dit?