Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

S_en_Z schreef:Geen idee wat je pony weegt.. Maar als je maar 1050 mag trekken incl laadgewicht... Moet t wel een heeeeeeeel licht trailertje zijn..
Ik had een 1,5 paards die al dik 950 woog..
Zou idd ook kijken naar een vrachtwagentje op B rijbewijs. Gok wagen kan natuurlijk ook.. Maar de boetes die je mogelijk kunt krijgen zijn hoger dan t vrachtwagentje huren.
Marjo89 schreef:Starbreeze schreef:@Marjo
Dan ben je dus niet verzekerd.
Er wordt nogal paniek gezaaid.
Het is een d pony. Laat die max 450 kilo wegen. Nou dan met trekkende gewicht van de auto. Dan zou ik mij daarover niet zo druk maken.
Marjo89 schreef:De trailers van tegenwoordig zijn zo zwaar niet meer. Mijn trailer weegt maar 620 kilo.
Is notabene een 2 paards.
Zou mij niet te druk maken om die marge. De politie ziet dat echt niet zomaar vanaf de buitenkant
Marjo89 schreef:Starbreeze schreef:@Marjo
Dan ben je dus niet verzekerd.
Er wordt nogal paniek gezaaid.
Het is een d pony. Laat die max 450 kilo wegen. Nou dan met trekkende gewicht van de auto. Dan zou ik mij daarover niet zo druk maken.
Marjo89 schreef:De trailers van tegenwoordig zijn zo zwaar niet meer. Mijn trailer weegt maar 620 kilo.
Zou mij niet te druk maken om die marge. De politie ziet dat echt niet zomaar vanaf de buitenkant
SBravour schreef:Marjo89 schreef:De trailers van tegenwoordig zijn zo zwaar niet meer. Mijn trailer weegt maar 620 kilo.
Wat voor trailer heb jij