Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Montega schreef:Hij staat in een buiten stal met een Luik en een paard naast zich. De stallen zijn binnen nog niet af. Dan komt hij in een stal met Luik en heel veel andere paarden. Jollubal negeert hij en een slow feeder met hooi. Stereotype gedrag. Te verhelpen? Sorey vaak niet te helpen dus
Montega schreef:Hij staat daar paar uur buiten en avonden ben ik er en is hij uit de stal. Hij heeft al zn leven goed op stal gestaan het is begonnen bij een zeer onvriendelijk boer. Die stallen waren ook klein en dicht. Helaas staat alles hier op klei grond dus geen 24/7 wei. Die afstanden zijn niet meer te doen nu ik een getrouwde moeder ben. Mijn paard verdiend dat ik vaker kom dan nu. De situatie is lastig
Montega schreef:Ben het niet met je eens! Het is geen onwil van mijn paard. Hij is echt heel bang. Ik heb hem nooit hoeven meppen omdat hij alles doet wat ik vraag. Maar als hij bang is is hij bang! Zoals ik eerder zei, ik ben ook bang voor de tandarts mij daar de stoel in meppen werk averechts. En al gaat de persoon die ik het meest vertrouw eerst. Ben ik nog bang. Dus bij hem zal dat geen zin hebben. En door hem te meppen heb je geen overhand vind ik
Montega schreef:Ben het niet met je eens! Het is geen onwil van mijn paard. Hij is echt heel bang. Ik heb hem nooit hoeven meppen omdat hij alles doet wat ik vraag. Maar als hij bang is is hij bang! Zoals ik eerder zei, ik ben ook bang voor de tandarts mij daar de stoel in meppen werk averechts. En al gaat de persoon die ik het meest vertrouw eerst. Ben ik nog bang. Dus bij hem zal dat geen zin hebben. En door hem te meppen heb je geen overhand vind ik
FriesWytske schreef:Heb net ook je andere topic gelezen. Maar dit veroorzaak jij helemaal zelf. Doordat jij geen overwicht hebt, heeft hij niemand waarop hij kan vertrouwen. Zou daar eerst eens gaan werken.
Montega schreef:Weet je ik heb geen andere keus dan deze stal. Beter ga ik het niet krijgen. Ik heb niet de tijd om elke dag 2 uur te reizen voor ik bij hem ben. Als ik hem op het land had kunnen zetten had ik dat gedaan wat niet kan kan niet ! Dat is overigens ook niet de reden dat ik dit topic geopend heb.
Ja ik denk dat mij vaker zien beter voor hem is dan weg kwijnen op een landje waar hij ook niet gelukkig is. Hij loopt de hele dag buiten alleen avonden op stal
1 in mijn andere topic staat dat en 2 dat lijkt me logisch maar angst is angst
FriesWytske schreef:Heb net ook je andere topic gelezen. Maar dit veroorzaak jij helemaal zelf. Doordat jij geen overwicht hebt, heeft hij niemand waarop hij kan vertrouwen. Zou daar eerst eens gaan werken.