De titel zegt het eigenlijk al, maar mijn vraag: wat doen jij deze winter met de vacht van je paard? Laat je de natuur zijn gang gaan & wordt hij/zij een lief ijsbeertje, ga je hem scheren (zo ja, wat voor gave patroontjes deze keer?) en wat voor dekens denk/ga je allemaal te gaan gebruiken & ga je die überhaupt gebruiken?
Ik zal beginnen. Mijn merrie wordt een ijsbeertje.
Ik ga geen dekens gebruiken, met uitzondering van een zweetdeken voor na het rijden.Ik ben benieuwd wat jullie doen!

Zijn dekentjes liggen allemaal helaas nog in de opslag dus dan maar een jaar een dikke vacht. Volgend jaar wil ik hem scheren, dan doet ie gewoon met mijn appaloosa- hengstje mee. Mijn appaloosa is van dit jaar en heeft echt een heeeeele wollige vacht. Volgend jaar wil ik met hem naar de keuring dus die gaat sowieso kaal.
het liefste zonder dekens. Nu staat hij onder een regendeken omdat het erg hard kan waaien op de wei en dat in combi met regen is een echte hel. 
Het duurt 3u voor hij droog is, zelfs met solarium... Moet om het kwartier wisselen van zweetdeken en nog duurt het zo lang, onhoudbaar dus.
Eerste winter zonder geprobeerd... Was ie met regen niet blij mee, gelukkig een zachte winter. 2e winter was gewoon een ramp, dus met dekens begonnen. Pony iig happy...
)