Harry's Horse past redelijk als ik deze een maat te groot koop. We hebben echter een tot nu toe onbekende sloper in de groep staan en daar zijn deze dekens niet tegen bestand. Vorige winter heeft mij dit vier nieuwe dekens gekost.
Een paar jaar geleden een Lamicell gekocht bij Arthurs Westernstore welke nu nog helemaal heel is en waterdicht maar zijn warmte inmiddels is verloren, deze heeft hij uiteindelijk tot het voorjaar opgehad.
Met deze ervaring ben ik een paar weken geleden terug gegaan naar Arthurs Westernstore en heb twee nieuwe dekens gekocht. Ik heb echter het idee dat het niet meer dezelfde dekens zijn, er zit ook geen label meer op van Lamicell. We hebben nu de eerste regendagen gehad en beide dekens zijn zo lek als een mandje. Daarbij zitten de eerste gaten er al in. En nee.... hij lekt overal en niet alleen op de gaten. Bij de naden vooral en deze zijn 's avonds als ik kom ook nog steeds zeiknat, verder is de hele deken klam. Ik heb overigens geen zin om naar de winkel terug te gaan want dat zal een eindeloze discussie opleveren en mijn ventje ondertussen nog steeds niet droog staat.
Nu heb ik gekeken naar de Stormshield dekens maar deze lijk ik alleen te kunnen bestellen bij de UHG Shop waarbij het niet bekend is wanneer en of ik de dekens ga ontvangen.
Iemand een briljant idee? Welke hebben nog meer een terug gesneden schoft? Waar kan ik de Stormshields nog meer bestellen en redelijk snel binnen hebben?
Alvast bedankt voor het meedenken!