Nee ik kon geen grond van ze kopen.Op de vraag waarom dan niet,gaven ze niet echt duidelijk antwoord.Ze moesten nog overleggen enz.enz. Ik zei: mogen er geen paarden meer lopen dan? Jawel hoor.Ik moet er gewoon per 1 febr. vanaf.Miss. wilden ze nog wel een contractje maken voor 3 maanden,een gebruikers contract.
In dat hele gesprek hebben ze constant zitten lachen,ze lachten me gewoon uit! echt waar.
Toen ik zei:ik schrik hiervan, dat meent u niet,waarom mag ik niet kopen,ze lachten me steeds uit toen ze antwoord gaven.
Hier klopt iets niet,hier zit meer achter volgens mij.Ik vermoed dat 'vriendjes' van ze op dit weiland loeren en het graag willen hebben. Was het vernielen van de draden miss. proberen mij weg te pesten? ik heb echt geen idee wat er speelt. Ik het anders toch gewoon moeten mogen kopen?
Ik heb een jaarcontract wat telkens met een jaar verlengd word.Er zijn geen klachten,het is netjes bijgehouden,heel veel mensen komen naar de paarden toe om te voeren of te aaien,de buurt is er ook blij mee.
Ik begrijp er echt helemaal niks van.
Een advocaat gaat kijken of ik rechten heb,al denk ik zelf van niet.
Ben er gewoon kapot van, kan wel janken.