Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Liannetje86 schreef:En waarom 5 jaar?
Sowieso zie ik er het nut niet zo van in (wel van een cap dragen, maar van het vervangen niet) de een heeft hem in 5 jaar misschien 40 uur op gehad en de ander draagt hem bijna 24/7 bij wijze van spreken![]()
Ik vervang de mijne pas weer als ik of val, of dat er nieuwe eisen aan komen. Zolang hij nog goed is, is ie goed.
toen had ik zware hersenschudding en een gebroken rug @LaraLise KimD schreef:Nee, geen marketing truc. Je moet hem sowieso vervangen als je ermee gevallen bent. Maar ik geloof dat je de cap het beste kan vervangen om de vijf jaar.
(is gekocht in januari) Metaxa schreef:KimD schreef:Nee, geen marketing truc. Je moet hem sowieso vervangen als je ermee gevallen bent. Maar ik geloof dat je de cap het beste kan vervangen om de vijf jaar.
Als je valt of als je op je hoofd valt? Ben al 3x gevallen met mijn cap, maar nooit op het hoofd (hoofd geeft de grond geen van de keren aangeraakt. Dan vind het zonde om 100 euro nu al weg te gooien(is gekocht in januari)

KimD schreef:Metaxa schreef:
Als je valt of als je op je hoofd valt? Ben al 3x gevallen met mijn cap, maar nooit op het hoofd (hoofd geeft de grond geen van de keren aangeraakt. Dan vind het zonde om 100 euro nu al weg te gooien(is gekocht in januari)
Je kunt natuurlijk het beste zelf beoordelen hoe groot de smak was. Ik had een nieuwe cap gekocht (jaren geleden gebeurt dit), de week daarna springles, paard weigert, Kim op de grond. Er leek niks aan de hand met de cap, maar bij controle bleek de binnenkanten toch gespleten en voor mijn gevoel was ik echt niet hard gevallen... Toen maar weer een nieuwe cap.
Ik vraag in de winkel altijd wanneer een cap is binnengekomen en het liefste heb ik gewoon dat ze hem speciaal voor mij bestellen. Dan weet ik dat hij niet heel oud kan zijn.
xAntoinettex schreef:Maar wat als een cap gewoon op de grond valt, of als ze hem in de winkel al hebben laten vallen?
(maar dat is idd niet vergelijkbaar met van een paard)
, maar die zat toch niet fijn , dus daarna niet meer gedragen.