Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Abercrombie schreef:Wat kost het als je het paspoort "kwijt" zou zijn? En dus een nieuwe moet hebben.
Sjafrane schreef:Ik heb het zelfde. Ik heb wel een paspoort. Ik heb ook een extra velletje nodig. Vind het echt belachelijk wat het kost. Maar goed je hebt het nodig. Dus ontkom je er niet aan helaas
beatje schreef:Wat een oplichterij,dit staat mij dus ook te wachten :-(
Abercrombie schreef:Nee ik bedoel dat het misschien goedkoper is om een heel nieuw paspoort te kopen dan 1 velletje voor 42 euro.
JenniferU schreef:Kun je niet een inentingsboekje voor de hond of kat halen en het daar in laten zetten?
Dit deden we ook bij me oude verzorgpaard.
We starten trouwens met hem geen wedstrijden
Somebitch schreef:Er zijn dan mogelijkheden voor een aanvullend paspoort. Er wordt als het ware een compleet nieuw boekje aan het oude paspoort toegevoegd. Er zijn helaas wel kosten aan verbonden die zijn € 25,00 voor leden en € 41,50 voor niet leden.
Je dient dan het originele paspoort aan ons op te sturen zodat wij de aanvulling eraan kunnen toevoegen.
Ligt er dus wel aan of je wel of geen lid bent van het stamboek
Somebitch schreef:Er zijn dan mogelijkheden voor een aanvullend paspoort. Er wordt als het ware een compleet nieuw boekje aan het oude paspoort toegevoegd. Er zijn helaas wel kosten aan verbonden die zijn € 25,00 voor leden en € 41,50 voor niet leden.
Je dient dan het originele paspoort aan ons op te sturen zodat wij de aanvulling eraan kunnen toevoegen.
Ligt er dus wel aan of je wel of geen lid bent van het stamboek