Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
_PatriciaH schreef:Als je op haar rug duwt, of met je nagel van voor naar achter gaat, en ze zakt in dan heeft ze pijn aan haar rug. Andere pijntjes kan je vaak niet zien..
Puchje schreef:Sorry..?
Gaan jullie altijd meteen meppen en schoppen als een paard aangeeft dat er iets mis is?![]()
![]()
![]()
Paard geeft grens aan.
Of het nou is van ongemak, pijn of jeuk. Het paard vindt het vervelend en ik vind het respectloos om daar niet naar te luisteren. Blijkbaar zijn er al téveel signalen genegeerd..
Puchje schreef:Sorry..?
Gaan jullie altijd meteen meppen en schoppen als een paard aangeeft dat er iets mis is?![]()
![]()
![]()
Paard geeft grens aan.
Of het nou is van ongemak, pijn of jeuk. Het paard vindt het vervelend en ik vind het respectloos om daar niet naar te luisteren. Blijkbaar zijn er al téveel signalen genegeerd..
tamary schreef:Puchje schreef:Sorry..?
![]()
![]()
Paard geeft grens aan.
Pony is braaf met poetsen, maar niet na de eerste 5 of 10 minuten aangebonden staan. Dat heeft niks met pijn te maken, maar enkel met "ik ben het zat, 2bener zet mij terug in de wei". Ja, dat corrigeer je, want anders kan je zo meteen niks meer qua basis verzorging en controle. En kennelijk is er een 2e verzorger bij gekomen die zich zo door pony laat dirigeren. Niks auw, ongemak enkel even herinneren aan de geldende regels die de pony keurig weet, maar even moet merken dat die nog steeds gelden.
Mioux schreef:Zijn medische mankementen al uitgesloten? Is de rug gecontroleerd of eventueel andere dingen ? En dan bedoel ik dus met eventueel fotos of is er bloed nagekeken of dergelijke?
Zeker niet zomaar straffen als ze misschien wilt aangeven dat ze pijn heeft...