Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Citaat:U hoeft een tegoedbon niet te accepteren als uw product ondeugdelijk is. Dat betekent dat het te snel kapot is gegaan. En dat dit niet uw schuld is. U hebt namelijk recht op een goed product. Is het product ondeugdelijk? Dan hebt u recht op een gratis reparatie of een nieuw product. Soms krijgt u uw geld terug. Let op: hebt u de tegoedbon al aangenomen? Dan is het lastig om er later op terug te komen.
Maartje1990 schreef:overigens, ze hoeven je dus geen geld te geven. Ze mogen het repareren of een nieuw product aanbieden.
Hier staat nog meer info: https://www.consuwijzer.nl/elektronica/ ... gdelijk-is
isabel_94 schreef:Beste bokkers,
Een aantal weken geleden heeft mijn moeder een rijbroek van ruim 100 euro gekocht bij Equidrome.
Na 1x rijden is deze bij de leren zitvlakken helemaal doorgesleten, alsof de rijbroek al 10 jaar intensief gebruikt is. Mijn vriendin en ik hebben deze rijbroek toen terug gebracht naar Equidrome, en na weken wachten (zij moesten contact opnemen met de leverancier) krijgen wij een tegoedbon aangeboden.
Hebben wij in dit geval geen recht op geld terug? Ik dacht dat het wettelijk verplicht was om geld terug te geven, en geen tegoedbon..