Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Liselot schreef:Ik heb de winterschoenen van ariat en heb sindsdien weinig last van koude tenen. Heb zelf ook wintertenen en een zeer slechte doorbloeding, dus weet hoe verrot het is
BrechtCarlos schreef:Liselot schreef:Ik heb de winterschoenen van ariat en heb sindsdien weinig last van koude tenen. Heb zelf ook wintertenen en een zeer slechte doorbloeding, dus weet hoe verrot het is
Ohja die lijken me ook fijn. Vooral die bergachtige schoenen! Arghh, die tenen en vingers zijn vreselijk, ka er jankend om thuis komen van stal. Hoe stom het ook klinkt, het is echt heel naar..
Liselot schreef:Hier zijn de laarzen van sorel met korting te koop. Er mee rijden wil niet, maar voor op stal zijn ze heerlijk. Ik heb zelf de caribou wool.
http://www.snowboots-shop.nl/merken/sor ... boots.html
DewiFoto schreef:Hier ook iemand met heel erg last van wintertenen.
Ik heb nu van BR een paar winter schoenen en daarmee gaat het eindelijk goed.
Wat ik heb geleerd is dat dikken sokken het niet warm houden en dat je beter wat ruimereschoenen kan hebben waardoor je een beetje met je tenen kan wiebelen om ze warm te houden