Ik heb een vraag! Krijg juridisch loket niet te pakken, dus vandaar dat ik even om julllie menig vraag. Zal proberen de situatie even kort te schetsen:
Vorige week zag ik een hoofdstel op mp, lak neusriem en glitter frontriem van rossner. Omdat ik uit ervaring weet dat de steentjes uit de frontriem snel loslaten heb ik een mailtje gestuurd dat ik het hoofdstel graag over wilde nemen mits alle steentjes erin zaten. Toen kreeg ik reactie terug dat alle steentjes erin zaten en dat ze het hoofdstel meteen op stuurde. (Ik had het geld niet overgemaakt, zou ik zelf nooit doen spullen opsturen zonder geld te krijgen, maar goed dat moet ieder voor zich weten
). Dag later hoofdstel ontvangen, en missen gewoon de helft van de steentjes
Ik dus direct een mailtje gestuurd dat het hoofdstel verre van compleet is, en dat ik het afgesproken bedrag hier niet voor van plan ben te betalen. Haar gevraagd wat of haar plan nu is.
Daar heb ik de hele week geen reactie op gehad, tot gisteravond. Kreeg ineens allemaal verwijten dat het diefstal was en dat ze er werk van ging maken als ze morgen het hoofdstel niet terug heeft en ga zo maar door...
Ik heb aangeboden dat ze het hoofdstel op mag komen halen, of dat ik het terug wil sturen, maar dat zij dan de verzendkosten betaald. Zij antwoord hierop dat ik haar 2x 7€ verdkosten verschuldigd ben omdat zei het hoofdstel zogenaamd in goede staat verzonden heeft. (Tuurlijk, er kan best 1 steentje uit vallen tijdens verzenden, maar echt geen 30 hoor
)Ik was eerst van plan om 10€ minder dan de afgesproken prijs over te maken, maar na haar reacties ben ik dat eigenlijk niet meer van plan, en mag ze het hoofdstel gewoon lekker zelf houden.
Ik hoop dat het nu duidelijk is. Wat zouden jullie doen in deze situatie?
)