Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Billy schreef:Ik heb een ruitersportzaak er al op gewezen, maar de lijm vliegt de deur uit dus het commentaar was: dan moeten ze er maar gaas of zo omheen doen...
Alles voor de centen blijkbaar!
Zwerte schreef:Precies de reden waarom ik een echte val heb hangen en niet ga besparen op zoiets. Ik begrijp niet hoe mensen zo laconiek kunnen zijn over het gevaar van deze rotzooi. Alles wat er tegenaan vliegt zal dood gaan, niet alleen de beestjes die je wil vangen....wat te denken van bijen? Die hebben het al zo verrekte moeilijk!
Gaas er omheen is al beter, maar dan vang je nog steeds allerlei andere insecten wat niet wenselijk is...
maralyn schreef:Zwerte schreef:Precies de reden waarom ik een echte val heb hangen en niet ga besparen op zoiets. Ik begrijp niet hoe mensen zo laconiek kunnen zijn over het gevaar van deze rotzooi. Alles wat er tegenaan vliegt zal dood gaan, niet alleen de beestjes die je wil vangen....wat te denken van bijen? Die hebben het al zo verrekte moeilijk!
Gaas er omheen is al beter, maar dan vang je nog steeds allerlei andere insecten wat niet wenselijk is...
Hangt er 2 weken, en tot nu toe nog geen last van gehad.
Maar... volgende week gaan ze weer in de kast.
Het ergste is hier --gelukkig -- voorbij.
Lizziewizzie schreef:Ik hoop dat mensen nu inderdaad meer de vallen gaan gebruiken die er speciaal voor ontworpen zijn en niet zo goedkoop mogelijk willen proberen werken met alle gevolgen dan. Paarden is een dure hobby, investeren in een goede dazenval doet enkel deugd voor de knollies. Proberen zo goedkoop mogelijk uit te komen is echt enkel goed voor jezelf...
Babybeertjes schreef:Lizziewizzie schreef:Ik hoop dat mensen nu inderdaad meer de vallen gaan gebruiken die er speciaal voor ontworpen zijn en niet zo goedkoop mogelijk willen proberen werken met alle gevolgen dan. Paarden is een dure hobby, investeren in een goede dazenval doet enkel deugd voor de knollies. Proberen zo goedkoop mogelijk uit te komen is echt enkel goed voor jezelf...
Dat is het vanaf 1 kant bekijken, als je dingen goedkoop voor elkaar krijgt heb je juist meer geld over voor je paardje(s)
Tancreda4 schreef:Babybeertjes schreef:
Dat is het vanaf 1 kant bekijken, als je dingen goedkoop voor elkaar krijgt heb je juist meer geld over voor je paardje(s)
[/quote]
Cioccolato schreef:Een twitter berichtje naar de politie sturen, hoe zielig ben je dan?!![]()
Hier komt er volgend jaar ook gewoon 1. Wel met gaas overigens. Zie er totaal geen probleem in als men maatregel neemt voor vogels.