Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Reenpeen schreef:Ik meld mij! Heel herkenbaar met Kuitmaat 43 en wat een drama.
Bij Divoza heb ik bij nood, omdat ik verder niets kon vinden, een stel leren chaps van Petrie op maat laten maken. Deze zijn wel jaren lang meegegaan en zaten super.
Sinds kort heb eindelijk een paar rijlaarzen gevonden. Ik heb een paar van Derby kunnen vinden. De kuitmaat was ruim 5 cm te klein maar bij Piaffe hebben ze de laarzen zo ver kunnen oprekken dat ze nu helemaal naar mijn maat zijn.
Het oprekken heeft uiteindelijk 3 weken gekost omdat dit met veel beleid moet gebeuren. Tussendoor ben ik nog een aantal keer wezen passen maar ze zitten nu als gegoten.
Met 'afwijkende' maken komt het er toch vaak op neer dat de laarzen op maat gemaakt moeten worden, helaas.

DynamiteS schreef:Same problem here! Heb nu al een paar jaar tweedehands Königs, doordat die al ingelopen waren paste ze mij, de nieuwe versie paste ik ook niet
Nu ook op zoek naar een extra paar laarzen, maar bij de Epplejeck paste ik dus helemaal niets en heb helaas maar een klein budget
Fionami schreef:Welke voetmaat heb je? Ik heb nog rijlaarzen kuit 42 ong liggen. Doe er niks mee.misschien als je ze past kun je ze voor een klein prijsje overnemen.nu liggen ze niksen en anders heb ik nog splinternieuwe chaps die je zeker past.liggen ook te ver stoffen.
Als ik voor jodphurs zou gaan heb ik thuis nog een paar chaps liggen.