Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

En dan moet de definitieve lijst er vanavond nog op...
), maar linksom of rechtsom komt er altijd gezeur.
Bar schreef:Even een reactie vanuit een wedstrijdsecretariaat.
Ik streef er altijd naar om een week van te voren de startlijsten online te zetten. Maar deelnemers ( en met name springruiters maar dressuurruiters ook steeds meer) melden zich ieder jaar later aan.
Om te voorkomen dat je enorm moet schuiven met bijschrijvingen nadat de voorlopige lijsten zijn geplaatst zet ik mijn startlijst ook later online.

vlaaia schreef:Het is voornamelijk de schuld van de verenigen dat de mensen laat in gaan schrijven, doordat ze hanteren dat je je inschrijfgeld moet betalen 10 dagen van te voren. Als iedere vereniging gewoon de woensdag ervoor aanhoud is er niks aan de hand. Dan kunnen mensen ook gewoon afmelden als de tijd niet past of er iets tussen gekomen is. Of het paard ziek is. Dan krijg je het minste verschuivingen op het laatste moment en op de wedstrijd zelf.
vlaaia schreef:Het is voornamelijk de schuld van de verenigen dat de mensen laat in gaan schrijven, doordat ze hanteren dat je je inschrijfgeld moet betalen 10 dagen van te voren. Als iedere vereniging gewoon de woensdag ervoor aanhoud is er niks aan de hand. Dan kunnen mensen ook gewoon afmelden als de tijd niet past of er iets tussen gekomen is. Of het paard ziek is. Dan krijg je het minste verschuivingen op het laatste moment en op de wedstrijd zelf.