Het is niet voor het rijden bedoeld, gewoon voor op stal. Met veters, zonder veters, echt leer of nep leer maakt niets uit! Wel een beetje een normale prijs
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
maar even gauw naar de paarden lopen thuis dan komt dat voor-. Ik heb in al mijn pas-pogingen op zoek naar fijne gemerkt dat ik wel leer moet hebben, alle kunststof lijkt me hartstikke handig op stal maar ik vind plastic echt waardeloos zitten. Qwerty1 schreef:Het is niet voor het rijden bedoeld, gewoon voor op stal. Met veters, zonder veters, echt leer of nep leer maakt niets uit! Wel een beetje een normale prijs

) annelieke92 schreef:Ik zweer bij mij jodphurs van EJ. Ben nu zelf aan het opbouwen voor een groot festival en werk makkelijk dagen van 14uur. Met mijn jodphurs heb ik nergens last van maar met andere schoenen krijg ik al snel last van mijn voeten.
gerlindie schreef:Aan de andere kant gaan Ariat's wel heel lang mee,
Ik heb die van mij 2 jaar geleden gekocht, ik poets ze maar af en toe, maar ze zijn nog steeds helemaal goed.
Alleen hebben ze nog wel eens problemen met ritsen die kapot gaan, dus daarom heb ik ze maar met veters genomen
Ze waren 99,95 dacht ik