Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Cayenne schreef:Dat lijkt me geen rasseneigenschap, maar een karaktereigenschap. En die eigenschap kan bij ieder ras voorkomen.
chrisjuh_ schreef:silversomali schreef:Rocky Mountain Horse?
Wat bedoel je met te veel poespas?
overal spoken zien, van t minste geringste de kletter op gaan is wat ik bedoel;)
ilaan schreef:Ik kan met mijn arabier ook lekker naar buiten. Door het bos, langs de weg etc is allemaal geen probleem.
Het ligt puur aan het karakter en ik denk niet dat het per se iets rasgebonden is. Het ene ras is is natuurlijk van zichzelf rustiger als het andere maar geen paard is hetzelfde en is in een hokje te stoppen..

) en koele kikker in een.
xMriit schreef:Cayenne schreef:Dat lijkt me geen rasseneigenschap, maar een karaktereigenschap. En die eigenschap kan bij ieder ras voorkomen.
Lijkt mij ook..
Ook ik zeg altijd, ondanks ze hetzelfde ras hebben, kun je ze nog niet met elkaar vergelijken.
Ieder karakter is anders, dus ook elk paard.
Naar mijn eigen ervaring zijn koudbloedjes vaak nuchteder. Maar als ze aan de kletter gaan, gaan ze voor een goeie. (tenminste de koudbloedjes die ik heb gereden wel.)