Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Pikeur schreef:Met een paardentaxi?
Als ik zou omrekenen wat ik kwijt ben voor mijn combinatie (wegenbelasting + aanschaf nieuwe trailer + vrij nieuwe auto) zou ik vele malen goedkoper uit zijn met een paardentaxi dus het is niet dat wedstrijden dan duurder worden als je het vervoer uitbesteed
Hilli schreef:7 km duurt wel iets langer voor veel paarden, myk_en_shant. Tenzij je een hele snelle stapper hebt (45 min over 7 km is een staptempo van ruim 9 km/h). Het is op zich te doen onder de man, maar idd. wel voldoende conditie opbouwen om ook je wedstrijd een beetje knap te kunnen rijden.
Zonder trailer(combi) ben je anders aangewezen op een paardentaxi of een lift van iemand die ook naar die wedstrijd gaat. Of kijken met je vader wanneer er geen (uit)voetbalwedstrijden zijn en dan je paardenwedstrijden plannen?
om zo met haar mee te rijden? Zijn er hier mensen die hetzelfde hebben gedaan/ doen? Dichterbij is er helaas niet.. Heb de dichtstbijzijnde pony club opgezocht. whisper7 schreef:Bedankt allemaal voor jullie reactie's. Ik zal er eerst is met mijn vriendin over praten of het mogelijk is of ik met haar mee rijd. Dat zou natuurlijk de beste oplossing zijn. Maar is dat niet een beetje brutaalom zo met haar mee te rijden? Zijn er hier mensen die hetzelfde hebben gedaan/ doen? Dichterbij is er helaas niet.. Heb de dichtstbijzijnde pony club opgezocht.
Omdat het je vriendin is kan je haar daarvoor misschien een leuk kadootje geven of bv een keer samen uit eten gaan

Selina schreef:7 km is dan wel weer net iets te ver. Zou een uur stappen zijn ongeveer? Tenminste, zou voor mij te ver zijn.
Het is overigens vind jij, zonder t.