Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
_Tristan schreef:
_Tristan schreef:@ikke
Klopt!
Catfish schreef:Jaren geleden ben ik bij Hoeve 't Wed in Wapse (Drenthe) met een vriendin een appartement en twee paarden gehuurd. We hadden de paarden de hele week tot onze beschikking. Er zijn nu nieuwe eigenaren maar volgens mij werken ze nog volgens hetzelfde concept.
Sonja schreef:Kijk vooral ook even op http://www.ervemeenderinkboer.nl bij de ruiterweekeinden. Lekker samen in een huisje of hotelkamer, al dan niet met de maaltijden verzorgd, gezellig paardrijden, prachtige omgeving. Aanrader!
leeneliefje schreef:Catfish schreef:Jaren geleden ben ik bij Hoeve 't Wed in Wapse (Drenthe) met een vriendin een appartement en twee paarden gehuurd. We hadden de paarden de hele week tot onze beschikking. Er zijn nu nieuwe eigenaren maar volgens mij werken ze nog volgens hetzelfde concept.
Dit klinkt erg leuk, bedankt, ga gelijk contact met ze opnemen.
Wat voor paarden waren het? Zie dat ze nu nog maar 2 paarden voor de verhuur beschikbaar hebben.
Jetteke4 schreef:Ik kan je van harte O'Britain.nl aanbevelen [ misschien voor later] wij zijn er net een week geweest en het is daar werkelijk prachtig, hele lieve tinkers ,geen mens tegen komen tijdens een 2- uur durende bosrit, en alles in overleg, ze hebben een twee persoons trekkershut en een 4-persoons chalet [ daar zaten wij in]
en schatten van mensen!
als het goed bevalt zullen we zeker vaker dit soort weekendjes doen, dus alle tips zijn welkom