Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
mystery1980 schreef:ik heb zelf die steeds schoenen die jij aangeeft, vind ze vrij goedkoop in elkaar gezet, achter de hiel zit bv een stukje om je spoor aan vast te zetten en deze voel je binnenin de schoen. Ook krijg je omdat ze waterdicht zijn erge zweetvoeten. Het voetbed zit opzich wel erg lekker.
Herman97 schreef:Idd gewoon wandelschoenen van de Scapino. Goed invetten en schoonhouden dan doe je er heel lang mee.

werkschoenen meegenomen.
MarliesV schreef:Ik draag op stal veiligheidsschoenen S3 klasse van het merk 2W4
Hier staan de verschillende modellen http://oosterbaan.nl/2w4/
Maar zijn bij meerdere winkels verkrijgbaar, dacht dat de Welkoop ze ook heeft.
Belangrijkste: passen!
Elke schoen is anders en loopt anders, idem aan elke voet.

chamion schreef:Ik draag bewust geen veiligheidsschoen met paarden... Heb de gevolgen gezien als er een paard goed op gaat dansen. Daar worden je tenen niet blijer van. Metaaldetoren gaan nog steeds af bij deze persoon omdat die, ondanks alle operatie, nog steeds hier en daar in haar voeten zitten.
jorika1986 schreef:chamion schreef:Ik draag bewust geen veiligheidsschoen met paarden... Heb de gevolgen gezien als er een paard goed op gaat dansen. Daar worden je tenen niet blijer van. Metaaldetoren gaan nog steeds af bij deze persoon omdat die, ondanks alle operatie, nog steeds hier en daar in haar voeten zitten.
Tegenwoordig zijn ze niet meer van staal, ten eerste vanwege het gewicht, en ten tweede omdat er diverse tenen toch geamputeerd werden door de zgn veiligheidsneus.
Nu worden ze gemaakt van carbon, dit is licht en nog iets sterker dan staal.
Als voordeel heeft het dat het niet zo scherp is als staal.

En dan is een paard nog lichter als die op je voet staat.