Tot ik het mailtje opende en de kortingsprijzen ook daadwerkelijk zag..

Is dit nou normaal? Een simpele bodywarmer voor mannen die mét korting meer als €70,- kost?!
Ik begin me steeds meer te ergeren aan de (fantasie-)prijzen die sommige grote merken aan hun kleren durven te hangen. Zo maakt die 35% korting voor mij in ieder geval geen reet uit want ik weiger dit soort bedragen neer te leggen voor een kledingstuk dat ik tussen de modder en vieze neuzen draag
Bij een andere winkel zag ik trouwens een riem van ditzelfde merk voor €55,- .. Serieus? Een riem? Ik snap dit echt niet haha
Ik vraag me dan ook serieus af of er mensen hier op bokt zijn die dit soort dure artikelen wel kopen en dan vooral waarom? Vanwege het merk, het aanzien of is er een andere reden waardoor jij hiervoor kiest?
(Ik heb het dan echt over de duurdere merken HH vind ik bijvoorbeeld wel betaalbaar)
Dus brand los!
(Ps. Ik zit niet te wachten op tips welke merken er dan goedkoop zijn, dat is de vraagstelling niet
)
Heb afgelopen winter nog een winter-paarden-jas gekocht bij de C&A voor iets van 25,-. Was heerlijk warm en ziet er prima uit.