Vandaag was ik met mijn vriend op stal voor zijn tweede paardrijles. Hiervoor kon hij een rijbroek gebruiken die mijn vader ooit had gekocht 3 jaar terug. Hij had hem toen 1 keer gebruikt en is er helaas niet mee verder gegaan. Nu gebeurde er toch wel iets heel opvallends. De foto's hier onder zeggen wel genoeg denk ik.
De rijbroek is van Epplejeck huismerk. Ik ben hier sowieso al geen fan van en dit is toch wel heel bijzonder. De stof die dun en beschadigd is kun je zo uit elkaar pluizen als vilt, het is totaal niet stevig. Ik vraag mij toch wel af hoe dit kan komen. Heeft het invloed dat de rijbroek al 3 jaar in een kast had gelegen? (netjes opgevouwen met een aantal andere rijbroeken) Of zou het kunnen zijn dat de kwaliteit blijkbaar bij de aanschaf al zo slecht was? Ik zou daar toch niet van uit gaan.
Aangezien het zo'n tijd terug is denk ik niet dat ik meer terug kan gaan om verhaal te halen bij de Epplejeck. Toch jammer want het was een mooie broek en heeft toch wel zeker 60 euro gekost.

Ik hoop hier een verklaring voor te kunnen vinden. Kan deze 3 jaar invloed hebben op de stof? Ik durf zeker geen rijbroeken meer te kopen van Epplejeck huismerk. Letterlijk weggegooid geld.
Dat hoort niet nee.

) en was al redelijk beschadigd. Die brok koste nieuw iets van 30-40 euro
) ook een jaar of twee in de kast gelegen.