Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Bambi1995 schreef:Ik heb soms het gevoel dat mijn paard het rijden niet zoveel aan vind.
Ze staat liever in de wei bij haar maatjes dan dat ze gaat rijden. Als ik met het tuig aan kom dan zie je haar echt kijken als of ze denkt; heb je haar weer.
Ik heb dus het gevoel dat ze het niet leuk vind en daardoor vind ik het ook steeds minder leuk, hierdoor rij ik maar 1 x in de week en de rest staat ze op het land te genieten van haar grasjes.
wie heeft dit ook als gevoel dat je het idee hebt dat je paard er niet zoveel aan vindt? En als je de keuze laat aan je paard hij liever helemaal niet gaat rijden.
Freya6 schreef:Bambi1995 schreef:Ik heb soms het gevoel dat mijn paard het rijden niet zoveel aan vind.
Ze staat liever in de wei bij haar maatjes dan dat ze gaat rijden. Als ik met het tuig aan kom dan zie je haar echt kijken als of ze denkt; heb je haar weer.
Ik heb dus het gevoel dat ze het niet leuk vind en daardoor vind ik het ook steeds minder leuk, hierdoor rij ik maar 1 x in de week en de rest staat ze op het land te genieten van haar grasjes.
wie heeft dit ook als gevoel dat je het idee hebt dat je paard er niet zoveel aan vindt? En als je de keuze laat aan je paard hij liever helemaal niet gaat rijden.
Lekker samen Parelli gaan doen! Dan komt het plezier vanzelf terug.
Kort door de bocht antwoord, als ik meer tijd heb reageer ik uitgebreider over hoe jij meer 'fun' kunt zijn voor je paard!
bigone schreef:Voel je niet schuldig, jouw paard vind het, net als alle andere paarden in de wei veel leuker dan onder het zadel. Wat je ook met haar doet. Heb je het nu druk dan ga je straks, als je vakantie hebt gewoon veel meer met haar doen.