Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Dit kan je bijvoorbeeld doen met slotbouten. Als je goed hebt gekeken bij het demonteren van de oude vloer heb je misschien gezien of de vloer tussen of onder de zijwanden zat? Dit bepaald de volgorde van terugplaatsen.
kvulden schreef:Oh haha jullie denken er blijkbaar anders over. Ik heb dan toch helemaal een open stuk van iets van 2x2cm onder de wanden. Weet niet leek me zo raar? En doet dat verder niks met de stevigheid. De enige reden dat ik de vloer er tussen wilde doen is dat als hij er toch een keer weer uit moet ik niet weer de hele trailer moet slopen
kvulden schreef:Ja inderdaad. Ik ben benieuwd of jullie daar ook voor zouden kiezen of dan toch de vloer onder de wanden zou plaatsen.
kvulden schreef:Nou de metalen kap in de primer en geplamuurd. Lijkt best aardig te worden. Nu bestaat de kap uit 5 platen die met puntlas aan elkaar zitten. Dit geeft opstaande randen en kieren. Tut zo'n 3 mm. Zou ik die kitten? Of wat zouden jullie doen.
Nu ben ik nog steeds bezig een aantal platen te verwijderen, maar de bouten en moeren zijn zo verroest dat ik ze niet los krijg. Al meerdere malen wd40 gebruikt en aan de glade zijde er een lijn in gemaakt zodat je daar een schroevendraaier in kunt zetten, maar ik krijg het niet voor elkaar. En afslijpen? Zeker niet aan de buiten zijde dan beschadig ik het frame en aan de binnen zijde zitten die platte koppen in het houd. Iemand een goede tip?