Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Het is een lief paard met goede papieren dat braaf aangereden is, leek geschikt voor de sport maar dat wordt nu even overhoop gegooid.Kirsha schreef:Nee dat is inderdaad zo, maar ook hier is de koop afgeketst, begrijpelijk natuurlijk. Punt is meer, is het naief om te denken dat er vanzelf wel iemand voor komt? Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik een paard er zelf op zou laten staan namelijk...
Precies mijn probleem Babootje en listiglistjeHet is een lief paard met goede papieren dat braaf aangereden is, leek geschikt voor de sport maar dat wordt nu even overhoop gegooid.
Uiteraard vermelden we het bij de verkoop. Maar jullie denken dus wel dat er meer mogelijk is dan Nijkerk, om het even bot te zeggen? Ze gaat natuurlijk niet zomaar weg maar we willen wel eerlijk blijven naar het paard.
Aanhouden is helaas geen optie.
Kirsha schreef:Nee dat is inderdaad zo, maar ook hier is de koop afgeketst, begrijpelijk natuurlijk. Punt is meer, is het naief om te denken dat er vanzelf wel iemand voor komt? Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik een paard er zelf op zou laten staan namelijk...
Precies mijn probleem Babootje en listiglistjeHet is een lief paard met goede papieren dat braaf aangereden is, leek geschikt voor de sport maar dat wordt nu even overhoop gegooid.
Uiteraard vermelden we het bij de verkoop. Maar jullie denken dus wel dat er meer mogelijk is dan Nijkerk, om het even bot te zeggen? Ze gaat natuurlijk niet zomaar weg maar we willen wel eerlijk blijven naar het paard.
Aanhouden is helaas geen optie.
Daphne__ schreef:Ik weet niet of je stalling aan huis hebt? Pension oid?
Zag pas een paard met een aandoening, die was gratis, met de voorwaarde dat hij 1 jaar bij hun op pension zou blijven. Dat vond ik echt goed bedacht... Op die manier is de kans op een serieus iemand toch flink groter. Een handelaar gaat daar niet aan beginnen en iemand die een gratis paard zoekt om op een goedkoop weitje te gooien ivm eigenlijk geen paard kunnen betalen zal ook niet reageren....
Je hebt alleen wel het probleem dat mensen van ver weg er wss niet aan beginnen.
Je zou dan natuurlijk ook wel geld kunnen vragen en alsnog de voorwaarde voor paar maand stalling. Stallingskosten hebben ze toch, ook als ze paard direct mee mogen nemen,

Dat is dus niet hetzelfde? Het paard is trouwens van directe familie dus ik ben wat minder bij de koop betrokken maar aangezien ik de enige ben die op Bokt zit
dachten we, laten we het hier eens vragen. Ik kreeg eigenlijk te horen dat ze afgekeurd is vanwege HKO klasse 3, maar op het keuringsrapport staat dus een 3 op het straalbeen. Ik zal me nog eens verdiepen in het verschil. Ik ga je linkjes lezen, bedankt!