Ik heb in juni 2014 een nieuw zadel gekocht daar in totaal drie keer mee gereden maar helaas door dat mijn eigen gezondheid niet meewerkte en mijn paard ook van alles mankeerde hebben wij de knoop doorgehakt en besloten te stoppen met rijden.
Ik heb het zadel gekocht van een "bekende" ,die mensen hadden eerst een winkel maar zijn verder gegaan met alleen nog via internet een winkel te runnen.
Na goed overleg heeft de man mijn zadel teruggenomen om als "nieuw" weer te proberen verkopen nou hartstikke aardig...
Afijn na wat mail contact omdat ik maar niets hoorde hadden we besloten dat ik voor minder het zadel aan die man zou verkopen zodat hij als hij het weer verkocht wat winst zou maken .
Weer geen weken wat gehoord en na weer een mailtje kreeg ik te horen nog wat geduld te hebben want tja alles kost geld en hij had het nu even niet
..Die mensen wonen riant , hebben pensionstallen aan huis een goed lopend bedrijfje en dan niet een paar honderd euro kwijt kunnen ...het werd steeds vreemder..
Tot op de dag van vandaag weer niets gehoord mijn zadel heb ik in augustus 2014 weggebracht.
Ik weet niet wat te doen , terug halen maar het zit erin dat hij het niet meer heeft of dat er al enige tijd lekker op gereden wordt ( zadel was nieuw) ..
Nogmaals bellen mailen ?
Eigenlijk wil ik aangifte van diefstal doen want zo ga je niet met mensen om , ik ben jaren goede klant geweest al mijn zuur verdiende centjes daar heen gebracht en nu zo behandeld worden , schande
Ik zit zo in twijfel wat te doen en zou graag wat advies willen .
Ik ga niet in op de vraag wie het is ook niet prive dat heeft weinig zin.
. Je hebt het wel vrij lang op zijn beloop gelaten. Hard opstellen en voor je recht opkomen. Zadel ophalen is het makkelijkste, maar ja ...hoop dat ze hem nog hebben...
Je bent echt te lief tootje71, zadel terug of het geld en wel deze week nog....