Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Moonlight17 schreef:Ook ooit is oude haar erbij ingevlochten. Geloof bij een merrie's manen voor de keuring. Wat een kriem als je dat nog nooit hebt gedaan in je leven. Maar goed toch aardig gelukt en ze hadden een mooi resultaat op de keuring. Wat er daarna mee gebeurd is weet ik eigenlijk niet.
dat vind ik eigenlijk niet kunnen, dan doe je het paard anders voor (meer behang) dan dat het eigenlijk is.
jorretje schreef:Moonlight17 schreef:Ook ooit is oude haar erbij ingevlochten. Geloof bij een merrie's manen voor de keuring. Wat een kriem als je dat nog nooit hebt gedaan in je leven. Maar goed toch aardig gelukt en ze hadden een mooi resultaat op de keuring. Wat er daarna mee gebeurd is weet ik eigenlijk niet.
dat vind ik eigenlijk niet kunnen, dan doe je het paard anders voor (meer behang) dan dat het eigenlijk is.
Geen ervaring mee, maar het zal vast mogelijk zijn.
Ben wel heel benieuwd waarom je dit wil
), maar de manier was hetzelfde. Met warmte erin gesmolten, en het bleef stevig zitten