Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Marusch25 schreef:Ok dat is al duidelijk. Baal er ook van. Had niet verwacht dat ik nu al dit soort problemen zou hebben. Trailer van 2007 met gietvloer. Dus had verwacht dat deze langer mee zou gaan. Morgen nog maar ff informeren. Had al afspraak gemaakt hiervoor bij witte smid
Marusch25 schreef:Ok dat is al duidelijk. Baal er ook van. Had niet verwacht dat ik nu al dit soort problemen zou hebben. Trailer van 2007 met gietvloer. Dus had verwacht dat deze langer mee zou gaan. Morgen nog maar ff informeren. Had al afspraak gemaakt hiervoor bij witte smid
Marjo89 schreef:Ik zou nooit maar dan ook nooit een deel van een bodem vervangen.
Altijd helemaal, de bodem is stevig door de hele plaat die je erin maakt. En dan ontstaat er een gleuf, hier ontstaat nog meer vocht en kan je over paar jaar weer.
En dan goede gietvloer erover en je bent jaren klaar
Mijn vader zit in de trailers, en hoor geregeld wat ernstige schade verhalen voorbij komen.
Even tussendoor gevraagd, en hij zegt ook hele bodem vervangen.
ikke schreef:Marusch25 schreef:Uhm ff vraagje tussendoor. Kun je een 2 paards trailer ook terugkeuren tot bv 1450 kg? Dan hoef ik geen e rijbewijs te halen
Zet 'm dan eerst even op de weegbrug, zodat je weet hoeveel laadvermogen je over houdt.
En check vervolgens wat je paard daadwerkelijk weegt.
Peelie schreef:Omdat het maximaal gewicht auto en maximaal gewicht aanhanger (geremd) de combinatie maximaal 3500 kilo mag wegen.
En als jou aanhanger 2000 mag wegen en je auto 1500 maar maar 1300 mag trekken. De trailer leeg 600 kilo weegt en 500 laad, weegt de totale aanhanger 1100 kilo en blijf je onder het maximaal tegenwicht van de auto. Maar je moet uitgaan van maximale gewichten en zou de auto 2000 kilo moeten mogen trekken En hij mag maar 1300 trekken.
Snap je het nog?