Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
san4nie schreef:Ik heb een van het eigen merk van de EJ. Die bevalt best goed. Voor horze zou ik niet gaan, hoor vaak dat die al snel door slijten.
En ik heb wel een duurdere, cavallo broek en die gaat echt al jaaaaren mee. Misschien eens tijdens een uitverkoop, of als ze een 25% kortings actie hebben.
Telpeva schreef:san4nie schreef:Ik heb een van het eigen merk van de EJ. Die bevalt best goed. Voor horze zou ik niet gaan, hoor vaak dat die al snel door slijten.
En ik heb wel een duurdere, cavallo broek en die gaat echt al jaaaaren mee. Misschien eens tijdens een uitverkoop, of als ze een 25% kortings actie hebben.
Mijn rijbroek van de EJ (eigen merk, model Bari) begon direct na de eerste keer dat ik hem gebruikte te pillen, die is aan de onderkant en binnenkant van de benen inmiddels erg lelijk geworden. Misschien dat dat met andere modellen van de EJ anders is, maar de Bari zou ik niet snel aanraden! Hij is met zijn 35 euro niet duur, maar ik verwacht niet dat hij lang mee zal gaan
Bijvoorbeeld kortingsbonnen van 20% op een rijbroek, 10% op een artikel naar keuze, enzovoorts!