DonCamillo schreef:Jullie willen het niet begrijpen, he? Er zijn altijd wel dingen die verbeterd kunnen worden, of waar meer oplossingen voor zijn dan de reeds bestaande.
Ik heb er wel een: mijn twee ponyhengsten zijn te klein om over de onderdeur te kijken. Dat is geen groot probleem, want ze staan alleen 's winters en dan nog alleen 's nachts binnen. Maar toch... Ik zou wel een stevige, makkelijk te plaatsen deur/schot/vul maar in willen hebben, die makkelijk open en dicht kan (of te verwijderen) zonder dat ik de hele staldeur moet vervangen of verzagen. Staldeuren zijn best duur. Ze kunnen er wel uitgehaald worden, maar liever niet vaker dan eens per jaar, want het is een heel werk en ze zijn loodzwaar. Liever laat ik ze zitten (en open staan). De bovendeur gaat nooit dicht, het gaat dus alleen om een lage onderdeur.
O, nog een: veel halsdekens hebben een halsstuk dat veel te strak is voor met name een barok paard. Verzin een list.
Ik wil het met alle liefde best begrijpen.. Maar ik begrijp het oprecht niet. Dit zijn allemaal issue's die simpel op te lossen zijn..