Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
ik heb haar zelf beleerd, dus erg leuk om terug te kijken

listiglistje schreef:Is het net zoiets als logboek voor de dressuurruiter?
Ik heb dat een jaar bijgehouden, maar ik vond het weinig opleveren in mijn training/wedstrijden,
ervaring(en) en goed naar je paard kijken en luisteren werkt hier veel beter....
Verder neem ik wel het management serieus, dan bedoel ik bv van smid, behandelingen, harnachement
(bv soort zadel, hoofdstel en bitten of aanpassingen), voer & supplementen (merk/hoeveelheid/kwaliteit) enz serieus.
Wellicht dat je daar wat meer mee kan doen, dat voer/supplementen enz. miste ik toen volgens mij per dag.
Maar door altijd gefocust te zijn op mijn doelen heb ik altijd een tevreden gevoel over mezelf. Ik zie dat wel eens anders: ruiters die na een paar jaar na aanschaf van hun paard ineens beseffen dat ze nog altijd het zelfde rondje in de bak rijden en eigenlijk niet veel nieuws hebben geleerd en ook niet weten wat hun droomdoel is met hun paard. miroxmill schreef:poes schreef:Ik gebruik de app keeptrack hiervoor. Geeft mooi overzicht van hoeveel je nu effectief traint.
Ik heb hem geinstaleerd maar snap er helemaal niets van.Gaat die app niet over gewichten?