Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik moet zeggen dat dat me ook wat meer aanstond (E-pony's, de andere manege had geloof ik alleen D) 
Cassidy schreef:Wat is de reden dan je gek laat praten door alle bitloos stromingen?
Een goede manege gaat je sowieso een aantal keren op een paard zetten aan de longe waarbij je nog helemaal geen contact hebt met een bit.....

xLeoniee schreef:Cassidy schreef:Wat is de reden dan je gek laat praten door alle bitloos stromingen?
Een goede manege gaat je sowieso een aantal keren op een paard zetten aan de longe waarbij je nog helemaal geen contact hebt met een bit.....
Helaas werkt dit bij de meeste maneges niet zo... Denk dat er maar een paar een uitzondering zijn..
Cassidy schreef:Wat is de reden dan je gek laat praten door alle bitloos stromingen?
ook geloof ik niet dat dat de enige juiste manier is 

Maartje1990 schreef:En een manege waar dit gebeurd is ook niet meteen een goede manegeook geloof ik niet dat dat de enige juiste manier is
Maartje1990 schreef:Cassidy schreef:Wat is de reden dan je gek laat praten door alle bitloos stromingen?
En niet iedere manege waar dit gebeurd is ook niet meteen een goede manegeook geloof ik niet dat dat de enige juiste manier is
Cassidy schreef:Maartje1990 schreef:En een manege waar dit gebeurd is ook niet meteen een goede manegeook geloof ik niet dat dat de enige juiste manier is
Ik geloof niet aan een manege waarbij de ruiters op een paard worden gezet, zonder enige manier van voorscholing, met als enige aanwijzing dat je moet schoppen om hem voorwaarts te krijgen, aan de linker teugel moet trekken om hem naar links te laten gaan, aan de rechterteugel moet trekken om hem naar rechts te laten gaan en aan beide teugels moet trekken om hem te laten stoppen.

. Dat de manier waarop les gegeven wordt goed moet zijn, staat buiten kijf maar ik vind het echt top dat maneges ook moderniseren!
. Sowieso vind ik dat veel maneges hun cash cows beter zouden mogen behandelen.