Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xElmoni schreef:Ze zeggen wel eens dat als het paard omhoog komt dat je een tik met de zweep tussen de oren moet geven of een ei tussen de oren kapot slaan, leren ze het gelijk af... of dit een feit is durf ik niet 100 % zeker te zeggen maar het kan wel kloppen aangezien ze dan schrikken!
melissapupa schreef:of in een lage garage zetten dan zal dat aardig pijn doen aan zijn hoofd!!
lianne304 schreef:Ik heb altijd geleerd als een paard stijgergt en het mag niet mep dan met een ei op zijn kop.
heeft bij een kennis zijn paard goed gewerkt
lijkt mij geen goede methodeLiannePuthzy schreef:@vivabyoux, is t niet beter om een flinke mep op de borst of aan de zijkant te geven als hij stijgert?
VivaByoux schreef:lianne304 schreef:Ik heb altijd geleerd als een paard stijgergt en het mag niet mep dan met een ei op zijn kop.
heeft bij een kennis zijn paard goed gewerkt
lijkt mij geen goede methode
LiannePuthzy schreef:@vivabyoux, is t niet beter om een flinke mep op de borst of aan de zijkant te geven als hij stijgert?
Zweepje mee wanneer je er bij loopt en als ie dan de lucht in gaat de mep verkopen op de plek waar je het best bij kan. Op de borst tussen de benen vind ik altijd het handigst.
Nooit op het hoofd slaan. Ik heb altijd geleerd dat dat de enige plek is waar je niet mag afstraffen. Overal maar daar niet.
Je slaat een kind ook niet op het hoofd.
Ben ik de enige die dat super raar vind? Ik bedoel waarom een ei en wie heeft er altijd een doos eieren bij zich?
VivaByoux schreef:Mijn tip: zodra hij omhoog komt en hij is weer op de grond geef je hem een tik op zijn borst of kont. Mag wel even een flinke zijn, maar zeker niet op het hoofd doen, dan krijg je een kopschuw beestje.
Vraag een volwassenen om hulp, die staan soms even wat beter in hun schoenen