het is een eigen pony, heb hem nu 4 maanden. hij is een haflinger van 9 jaar oud. hij staat bij mij thuis met een welsh van mij zusje. ouders waren dressuur en men pony's. maar met hen was nooit wat aan de hand.(waar we dolf kochtte stonden die ouders) er is niets veranderd de laatste tijd, alleen het weer. ik train hem nu op rustig meelopen en langs 'enge' voorwerpen lopen, maar hij vind het allemaal eng. toen hij bij mij kwam 4 maanden geleden, was hij nog wel snel en bang, maar toen kon hij nog rustig meelopen enzo. nu vind hij het al eng als je hem een halster omdoet. hij was eerst van een oudere vrouw. daar stond hij in een weitje met een shet. bij mij stond hij ook in een wei maar nu wordt het koud en kan hij niet meer hele dagen in de wei staan. in de stal vind hij het niet eng. maar op het terrein wel. we hebben ook al geprobeerd met een andere pony er voor te lopen over het terrein te lopen, maar hij blijft het eng vinden.
@marocje thx voor je bericht! daar heb ik wat aan. ga het ook rustig aan proberen. kijken of ie dan al wat rustiger wordt. nogmaals bedankt