Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
OneAndOnlyx schreef:esje01 schreef:En waarom zou ze dat fijn moeten vinden?
Wat een rare vraag. Ik vind het heel normaal om mijn paard een kus te geven op de neus, gewoon omdat ik van het paard hou?
OneAndOnlyx schreef:esje01 schreef:En waarom zou ze dat fijn moeten vinden?
Wat een rare vraag. Ik vind het heel normaal om mijn paard een kus te geven op de neus, gewoon omdat ik van het paard hou?

Dabo schreef:Ik denk.. dat dat vanzelf wel goed komt. Je moet bedenken dat als jij recht voor haar staat, en haar een kus op haar neus wilt geven, dat ze jou niet ziet..? Misschien als je haar beter leert kennen, en uiteraard ook andersom, dat dat vanzelf goedkomt.
KoudbloedKim schreef:De neus van een paard is inderdaad heel gevoelig, daar kan het aan liggen.
Verder is er niks mis met een kus op de neus hoor! (als je paard het leuk vindt)
Ik doe dat ook regelmatig.
OneAndOnlyx schreef:Fijn dat iemand ook toegeeft dat ie het doet. Ik voelde me al zo raar haha. Ik dacht dat er inderdaad wel meer mensen waren die dit deden/doen.
Michellkuh schreef:Ik geef mijn paard ook kussen op zijn neus, maar dan duwt hij ook net zo hard zijn neus naar mij toe! Een stalgenootje haar paard wilt ook geen kussen op haar neus, gek genoeg wel op haar oog... Dan doet ze haar oog snel dicht als je haar kust.
)
Mocht je paard het echt niet waarderen zou ik iets anders zoeken, een favoriet plekje om te kriebelen of iets dergelijks, ik zou haar in ieder geval niet "lastig" vallen met kusjes :p Mooblie schreef:Misschien even oeffenen of je zoentechnieken?
Of even oeffenen met je paard, dat ze jouw een kusje geeft bedoel ik dan! Dat is misschien wel een leuk alternatiefMocht je paard het echt niet waarderen zou ik iets anders zoeken, een favoriet plekje om te kriebelen of iets dergelijks, ik zou haar in ieder geval niet "lastig" vallen met kusjes :p