Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
cissy schreef:Ehm, een paard kan heel slim zijn dat klopt maar aan de andere kant kan de eigenaar ook heel veel dingen verkeerd doen en daar maakt een paard soms dankbaar gebruik van.![]()
Ga eens grondwerk les met haar nemen daarmee leer je de verhoudingen eigenaar/paard weer op het spoor te zetten. Dit klinkt nl helemaal als een leiderschapsprobleem en je paard is in dit geval de leider.
Niet richting de straat willen lopen? Laat eens iemand op een veilige afstand van haar met een zwaaiend/draaiend leadrope erachter lopen moet je eens zien hoe snel ze naar de straat wil..
Kozbi schreef:Ik wil best een keer met een leadrope proberen hoornheb toch iemand in de buurt die zon spullen heeft.
Maar ik bedoel als ze normaal ergens niet heen wil en ik zeg van jawrl dat gaan we erl doen dan loopt ze ooj al wil ze het nirt maar dit is echt iets anders..
De gene die die spyllen heeft is denk ik trouwens ook mijn laatste oplossing.
En Sanna ik snap je reactie en ik probeer ook echt rustig te blijven maar ik word er echt mentaal van..
En zedeed dit voor de zieke periode ook al niet.
Tis begonnen na ong 2 keer concours te hbben gehad. Toen ik bog niet met haar op concour ging liep ze er zo op daar betwijfel ik ook het leideschap probleem..