Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Fredt schreef:Bij ons in de buurt is een wedstrijdlocatie waar ze een digitaal (nummer)bord in de losrijhal hebben hangen. De jury drukt na elke start op een knopje en dan verschijnt het volgende startnummer op het bord. Op de startlijst staan de startnummers. Deze hou je tijdens het losrijden zelf in de gaten.

parador schreef:hoezo zou je inloop hebben door als ruiters/amazones 2 proeven rijden? wanneer wij 2 proeven doen is dat ingecalculeerd en staat dat toch ook op de startlijst.
Inderdaad als er mensen niet komen opdagen , op de dag zelf zonder af te melden heb je een extra pauze, hetzij zo. Echter komt dit niet heel veel voor. Deelnemers weten bij ons wanneer ze niet of niet tijdig afmelden dat zij een rekening thuis krijgen met extra administratiekosten. Het weegt bij ons in ieder geval niet op tegen het inzetten van een ringmeester( vrijwilligers zijn al moeilijk te vinden) en om een officiële in te huren kan bij lange na niet uit.
Ik mocht echt niet op mijn eigen tijd starten!parador schreef:ik help altijd op secretariaat in Emmeloord, doen het al jaren zo . Ook bij hele weekenden . Elke ruiter/amazone weet het en houd zich daaraan. Nooit geen problemen en ook niet extreem uit of inlopen. Extreme omstandigheden daargelaten natuurlijk met heel slecht weer oid. Wij lasten eigenlijk nooit af.