Het is een beetje een rare zoektocht, maar ik weet zeker dat het veulen er is.
Ik zou niet weten hoe het eruit ziet, welk ras of van welk geslacht.
Het veulen dat ik zoek, wil ik ook niet kopen, maar zou het graag willen zien.
Ik zal de reden, waarom ik het zoek, vertellen.
Ik hoop niet dat jullie me zweverig zullen vinden of zo iets of gewoon raar

Ik ben zelf namelijk helemaal niet van tekens enzo, maar dit was voor mij heel raar.
Mijn meisje, mijn soulmate, heb ik moeten laten inslapen. Ze had een ernstige blessure en de kans op een pijnloos herstel was uitgesloten. Ik was er kapot van en er komt een moment dat je die moeilijke beslissing moet maken. Zo ging ik, net als elke dag, op 5 juni naar mijn meisje. Ik deed haar in de losgooi bak en zoals meestal, stond ze alleen maar bij mij en kroelde met mijn haar. Het regende al de hele ochtend en ze liep even een stukje bij me vandaan. Meestal als we alleen waren, praatte ik tegen haar en zo ook die dag. Ik vroeg haar hoe het nu verder moest en of dit dan het moment zou zijn. Vanuit het niets, ging de zon schijnen. Toeval dacht ik meteen, maar wel gek. De zon was ook zo weer weg en de regen kwam weer. Ik dacht, ik vraag het nogmaals en toen ging weer de zon schijnen. Vol verbazing was ik en nog steeds vond ik het raar. Dus toch nog een poging en weer de zon. Ik besloot het als een teken te zien en ik heb de veearts gebeld. Wij konden die avond komen om haar in te laten slapen.
Mijn niet makkelijk te laden meisje, liep in 1x de trailer in, was heel rustig op weg naar de VA en was ook heel relaxt daar. Ze liet zich makkelijk sturen en ging ook heel rustig en vredig liggen. Uiteraard heb ik haar alles gezegd wat ik nog wilde zeggen en haar vooral bedankt voor de tijd dat zij mijn maatjes was. Op dat moment was haar hart al gestopt, maar begon plots weer te kloppen, waarna het uiteindelijk toch weer stopte. Aangezien het die dag al zo raar gegaan was, dacht ik dat dit misschien ook een teken was. Misschien is ze overgegaan in een nieuw lichaam en wil ze me dat duidelijk maken.
Het gemis is nog steeds zo groot en de gedachte blijven terug komen. Vandaar dat ik dacht, ik doe een oproepje. Niet iedereen zet zijn geboren veulen op bokt, dus wilde de kans wagen.
Wie weet of heeft een veulen dat op die datum en dat tijdstip is geboren?
Ik heb niet de behoefte aan een nieuw paardje, ik zou gewoon graag zien of het ook echt zo is. Of ik haar herken.
Sterkte met het verwerken van dit verlies!!
Wat een positief bericht!!!