Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Het is geen lijm, het voorkomt alleen dat je door je zadel kan glijden, dus waar je zit, daar zit je en daar blijf je zitten, tenzij je je kont optilt en op een andere plek weer parkeert.
Eraf vallen kun je nog net zo goed
W_Empress schreef:Geen ervaring, maar het lijkt me 3 keer niks. Ik heb idd ook al een hekel aan een (kunst) leren zitvlak. Daarmee voel ik me al opgesloten omdat je een stuk minder bewegingsvrijheid hebt.
Denk trouwens niet dat je er letterlijk vast mee zitHet is geen lijm, het voorkomt alleen dat je door je zadel kan glijden, dus waar je zit, daar zit je en daar blijf je zitten, tenzij je je kont optilt en op een andere plek weer parkeert.
Kaitlyn schreef:W_Empress schreef:Geen ervaring, maar het lijkt me 3 keer niks. Ik heb idd ook al een hekel aan een (kunst) leren zitvlak. Daarmee voel ik me al opgesloten omdat je een stuk minder bewegingsvrijheid hebt.
Denk trouwens niet dat je er letterlijk vast mee zitHet is geen lijm, het voorkomt alleen dat je door je zadel kan glijden, dus waar je zit, daar zit je en daar blijf je zitten, tenzij je je kont optilt en op een andere plek weer parkeert.
Nee maar met siliconen grip "plak" je als het ware meer aan je zadel als wanneer je dat niet hebt. Ik bedoelde met vastzitten dus ook niet dat je er niet meer vanaf kan vallen oid.
Kan me voorstellen dat als je siliconen op je zitvlak hebt je gewoon niet lekker meer zit.
Maar dat kan ook aan mij liggen, ik hou ook niet van zadels met een diepe zit, en heb het liefst zo weinig mogelijk wrong. Ik wil gewoon kunnen bewegen.

mijn broek wat goed vastgeplakt, maar ik zelf niet.