Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
linda_arnold schreef:Klinkt meer alsof de verkopende partij zich bedacht heeft en het desbetreffende paard niet aan jullie wil verkopen, maar hier niet eerlijk over uit durft te komen?
Jeroenschot schreef:Ja dat waren we allemaal idd van plan, zodra ik morgen denk hmm is het voor mij ook klaar. Dan zal ik het hele verhaal eens uitleggen. Ook waarom hun het zo raar over laten komen.
Jeroenschot schreef:Het paard is trouwens recent (net voor de eerste afspraak) nog klinisch en rontgologisch goedgekeurd en prok goedgekeurd. Wij willen dit sowieso over laten doen dus en extra fotos (wegens vorig paard)
Jeroenschot schreef:Ja zo vinden wij het ook overkomen. Maar dan hadden ze geen akkoord moeten geven en vinden wij: ja is ja zo makkelijk kom je er niet onderuit. Ik heb idd gereden en daarop besloten ik wil hem.
Ik heb idd ook zoiets, op de keuring zal je de gebreken wel tevoorschijn komen, maar toch zit het me niet helemaal lekker. Het is een onwijs mooi dier voor een goede prijs. Ik ga morgen weer rijden en dan beslis ik inderdaad, het zal mij benieuwen..
Ik heb zelf behoorlijk wat ervaring, paarden zadelmak gemaakt, reed tot kort z2 en heb meerdere paarden ingereden, ik denk dat ik wel zou kunnen zeggen dat het niet echt aan mijn rijkunsten kan liggen (al is de eerste x natuurlijk altijd wennen)
Jeroenschot schreef:Vorige x is mijn instructrice mee geweest en de man wie hem daarwerkelijk koopt gaat mee (ik rij voor hem). Bij de keuring wil ik eigenlijk ervoor nog rijden en dan nog me instructeur of iemand meenemen, zij kan morgen helaas niet