Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toon dan een beetje ruggengraat en blijf wachten.
een knuffel voor jou
Pluisje8 schreef:Vind ik echt aso van ze. Ze hadden het idd ook vriendelijk kunnen aan geven dat je hier niet mag rijden.
Hier waar ik buiten rij met me paard is het omgedraaide wereld mensen met hun honden op het ruiterpad heb al een keer gehad dat ik een bocht door kwam in galop en daar mensen in ene keer met hun hondjes liepen. Kon me paard net op tijd vaart laten minderen zodat hun met hondjes op zij konden gaan. Maar als je er wat van zegt krijg je nog een groten bek ook.

Pluisje8 schreef:Vind ik echt aso van ze. Ze hadden het idd ook vriendelijk kunnen aan geven dat je hier niet mag rijden.
Hier waar ik buiten rij met me paard is het omgedraaide wereld mensen met hun honden op het ruiterpad heb al een keer gehad dat ik een bocht door kwam in galop en daar mensen in ene keer met hun hondjes liepen. Kon me paard net op tijd vaart laten minderen zodat hun met hondjes op zij konden gaan. Maar als je er wat van zegt krijg je nog een groten bek ook.
Nu alleen nog even de rust in jezelf weer vinden zodat je lekker kunt slapen.
. Daarnaast, laatste druppel of niet, als iemand een klein beetje beschaafd is begin je niet direct te blèren. Het is misschien voor zo iemand nummertje 101 maar dat weet het 'slachtoffer' waarschijnlijk niet. Daar mag je best rekening mee houden, hoe moeilijk het ook is. (heb het wel eens gehad met een hele kolonie ponymeisjes die allemaal een verzorgpony zochten, na nummertje 10 op één dag wilde ik het liefst iets heel lelijks zeggen, maar ja, weet zo'n kind veel dat ze de zoveelste al is, dus maar diep adem gehaald, tot 10 geteld en maar weer vriendelijk gebleven)
al was het het 500e paard, dan nog moet he er met je tengels van af blijven. Paard een klap geven is genoeg dat ie TS uit get zadel werpt en er alleen van door gaat, wie weet welke schade hij dan aan richt.