Mijn vriendje is afgelopen tijd ineens nog 1000x leuker geworden, hij heeft het paardenvirus te pakken gekregen namelijk
Hij lest nu elke maandagavond in Arnhem op de manege en het gaat ontzettend goed. Ik rijd zelf al jaren en heb lang m'n eigen paard gehad en rijd nu paarden voor andere mensen. Uiteindelijk zou ik graag mijn eigen paard weer willen omdat ik dan toch lekker helemaal eigen baas ben en met het paardje kan doen wat ik wil. Maar dit is zeker voor over een lange tijd. (zeker 5 jaar ) Echter begon mijn vriend laatst over het feit dat hij uiteindelijk ook wel een paard wilde maar we vinden het beide financieel toch vrij pittig om nu al een paard te onderhouden. Mijn vriend heeft een leuk inkomen en ik ben over 1.5 jaar klaar met mijn hbo studie met uitzicht op een leuk inkomen. Dus qua geld zullen we het in de toekomst goed kunnen veroorloven.
Nu is het plan dus om wanneer ik werk samen een paard aan te schaffen, omdat we qua tijd en geld dan 50/50 kunnen doen. Win win zou ik zeggen
we wonen al een poos samen en onze relatie is erg fijn. Dit lijkt me leuk om samen te doen. Alleen nog een paard vinden die zowel voor een beginner fijn is maar ook voor mij leuk voor de sport.
Wie heeft hier ervaringen mee? Brand los
, de friese merrie is voornamelijk mijn rijpaard, mijn vriend begon met een oudere allrounder en we zijn bezig met het opleiden van een 3 jarige merrie.

haha jeuuujj
)
Vriend kan rijden en zijn doel is dan ook zodra de heren onder het zadel zijn 1x per week proberen te rijden op de Shire.
.
. Want er zijn mensen die bij scheiding alle afspraken aan de laars lappen gewoon om de ander zoveel mogelijk pijn te doen.