BH of sport BH

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

horseee6589

BH of sport BH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-14 22:04

Laatst lees ik vaak dat een sport bh echt nodig is met paardrijden. Maar ik draag bijna altijd een gewone. Is dit erg? En waarom zou het erg zijn als je met gewone bh of geen rijd?

Sababber

Re: BH of sport BH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 22:11

Ik kan je aanraden het echt een keer te proberen. Je merkt van een sportbh veel meer steun en de bandjes zakken niet af.
Ik vind het echt 10 keer fijner.

horseee6589

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-14 22:12

Sababber schreef:
Ik kan je aanraden het echt een keer te proberen. Je merkt van een sportbh veel meer steun en de bandjes zakken niet af.
Ik vind het echt 10 keer fijner.

Ik rijd wel eens met eensport bh. Maar die is van mn zus, want ik vergeet steeds een te kopen :p

nouky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 22:13

Zelf vind ik het lekkerder rijden met een sport bh, die geeft veel meer steun.
Ook merk ik dat het zelfs pijn doet na een tijdje als ik met een gewone bh rij, maar ik weet niet of het slecht is.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 22:13

Sportbeha!
Maar met kleinere maatjes wil een gewone beha ook nog wel, daar is toch niet zoveel wat kan bewegen :+

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 22:16

Als ik het niet doe, sla ik mijzelf 2 blauwe ogen :') Maar wellicht is het een verschil in cupmaat, maar het is ook onaangenaam rijden zonder sportbh...

biancalaylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 22:18

ik rij gewoon met normale bh, nooit last van gehad, heb nog steeds geen last en een sport bh vind ik maar niks!

xApple

Met een D cup zonder sportbeha is echt een ellende :') Ik draag altijd een gewone bh en daarover heen een sportbeha van de h&m, kan dan nog net ademhalen maar de boel zit lekker bij elkaar

karuna
Drukke kabouter

Zonder stevige bh houd ik het denk ik 5 minuten vol zonder pijn, maar heb ook grote borsten. Maar met een cup a of kleine b en stevig zou je met een gewone bh wel moeten kunnen rijden.

Edit tikfout

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 22:20

Mijn dames moeten ook stevig opgesloten worden, dus ik draag ook een niet charmante maar wel effectieve sport BH.
Maar ook als je geen grote cupmaat hebt, is het toch verstandig een sport bh te dragen.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 22:21

Ik rijd met gewone bh's wel hele dure van 80 euro maar die zijn met zo goed als een sportbeha en vind ze veel fijner zitten. Heb wel een grote cupmaat.

Renee_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 22:23

L_alice

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 22:23

nou ik heb niet zo heel veel. Maar ik zweer bij een sport BH.
Zonder doet echt zeer. En dan heb ik liever nog een maatje kleiner dan dat ik van gewone BH heb.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 22:24

fjordjes schreef:
Ik rijd met gewone bh's wel hele dure van 80 euro maar die zijn met zo goed als een sportbeha en vind ze veel fijner zitten. Heb wel een grote cupmaat.

Welk merk gebruik je dan als ik vragen mag?
Want mijn gewone bh's zijn ook schreeuwend duur, maar daar kan ik écht niet mee paardrijden hoor :n

Oedi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 22:26

Hier ook grote cupmaat en een gewone beha, heb er niet veel last van met rijden behalve dat mijn linker soms probeert te 'ontsnappen'. := Ik probeer te sparen voor een sportbeha maar in mijn maat zijn ze heel duur, iig niet zomaar te koop bij de hunkemoller. Maar die wordt dan meer voor hardlopen

Ashley5

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 22:27

Hier een klein maatje!
Ik rijd enkel met een gewone BH. Ik heb ook helemaal geen sport BH's in mijn kast liggen. En om eerlijk te zijn, rijd ik ook wel eens zonder BH. Heerlijk in een grote trui in mijn eentje in de bak! :Y)

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 22:29

Jannaa schreef:
Hier ook grote cupmaat en een gewone beha, heb er niet veel last van met rijden behalve dat mijn linker soms probeert te 'ontsnappen'. := Ik probeer te sparen voor een sportbeha maar in mijn maat zijn ze heel duur, iig niet zomaar te koop bij de hunkemoller. Maar die wordt dan meer voor hardlopen

Hardlopen is ook een 'high impact' sport, net als paardrijden.
Maar denk je niet dat het een verschrikkelijk wiebelig gezicht is, als je een filmpje zou zien van jezelf op je paard in draf?? Van die klotsende borsten :')

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 22:30

O, die van Renee_S is wel heel mooi :j . Heb zelf altijd gewone doorsnee pletmonsters aan. Ooit aan begonnen omdat ik met rijden last had van afzakkende bandjes en daarna vroeg ik me af waarom ik er niet eerder aan begonnen ben. Niet eens zo'n enorme cup, een beste B, maar toch voelt het veel fijner met sportBH. Bovendien, als ik op stal bezig ben zie ik er toch al niet uit. Die pronte voorgevel zie je echt niet meer tussen de vlekken en vegen, om maar niet te spreken over de onflatteuze kledingkeuzes die ik er op na hou bij de paarden :') .

Oedi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 22:32

MamaMiesje schreef:
Jannaa schreef:

Hardlopen is ook een 'high impact' sport, net als paardrijden.
Maar denk je niet dat het een verschrikkelijk wiebelig gezicht is, als je een filmpje zou zien van jezelf op je paard in draf?? Van die klotsende borsten :')

Valt mee :') ik heb een strak shirt en een bodywarmer eroverheen dus je ziet vrij weinig. Misschien scheelt het ook dat ik weinig doorzit? Heb het idee dat daar het meeste 'klotsgevaar' in zit

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 22:33

Maar 's zomers dan? :P
En bij lichtrijden klotst het ook wel hoor _O-

Renee_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 22:35

Pluizebolpum schreef:
O, die van Renee_S is wel heel mooi :j . Heb zelf altijd gewone doorsnee pletmonsters aan. Ooit aan begonnen omdat ik met rijden last had van afzakkende bandjes en daarna vroeg ik me af waarom ik er niet eerder aan begonnen ben. Niet eens zo'n enorme cup, een beste B, maar toch voelt het veel fijner met sportBH. Bovendien, als ik op stal bezig ben zie ik er toch al niet uit. Die pronte voorgevel zie je echt niet meer tussen de vlekken en vegen, om maar niet te spreken over de onflatteuze kledingkeuzes die ik er op na hou bij de paarden :') .

Vind m zelf ook erg fijn, heb dat model in 3 kleuren haha en draag ze ook gewoon naar school :) en betaalbaar idd! Maar ben zelf ook maar B dus kan me voorstellen dat het D> niet genoeg support bied

Happy16

ik zit tussen A en B in denk ik _O-
maar ik rijd met een gewone BH, alleen de bandjes die afzakken zijn idd echt irritant, vooral als je een hemdje aanhebt 's zomers...

Destination

fjordjes schreef:

Nou ik merk toch echt wel verschil tussen mijn gewone beha van €80 en mijn sportbeha van €40

Oedi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 22:38

MamaMiesje schreef:
Maar 's zomers dan? :P
En bij lichtrijden klotst het ook wel hoor _O-

Strak shirtje + hemdje eronder *D . Volgens mij valt het altijd wel mee omdat ik het zelf niet doorheb, maar nu ik die reacties lees ben ik er toch een beetje bang voor :') zodra ik een sportbeha heb zal ik hier mijn ervaringen delen haha

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 22:39

Ik heb twee sport BH's van Freya.
Die zitten echt adembenemend strak in het begin, maar die zijn echt wel 'wiebelproof' :D

Ik heb overigens 65-70 FF :+