Uiteraard zag ik ze, maar als mede paardenliefhebber wil ik niet met 50km/u ''vlak'' achter een paard langs ''scheuren''. Ik zag ze naar mijn eigen zin dus te laat. Als ze reflectie hadden gehad had ik ze op een veel grotere afstand al gezien en mijn snelheid kunnen aanpassen.
Of dit komt omdat ik zelf een slechte bestuurder ben wil ik verder niet discussiëren, ik denk dat vele met een rijbewijs wel eens een situatie hebben meegemaakt van een fietser zonder licht oid, die je dus ook (te) later opmerkt dan dat je zou willen. Ja je ziet ze wel, uiteindelijk
Dus vandaar de volgende poll, met of zonder reflectie de weg oversteken.
Dan heb ik het over wegen waar auto's/trekkers etc. rijden, of het 30km/u is of 80 maakt niet uit.
(je moet je voorstellen dat een auto met 30km/u ook vrij hard aankomt als hij jou niet ziet
)Daarnaast ben ik nieuwschierig wat voor reflectie/verlichting materiaal je dan gebruikt, als je dit gebruikt. En als je kiest om dit niet te doen wat jouw redenen hier voor zijn.
ik zag al dit topic:
Wafel @ [SV] in donker buitenrijden, reflectie en lichtjes
maar dit gaf geen antwoord op mijn vraag, hier reageren alleen mensen die reflectie gebruiken en waar en wat er voor spullen beschikbaar zijn.
Ik wil juist weten of mensen zich wel beseffen dat ze niet (of in ieder geval slecht) zichtbaar zijn in het verkeer, zonder deze materialen
momentje.