Ik doe het eigenlijk nooit, en er is ook eigenlijk nog nooit wat van gezegd, maar het staat wel in je proef...

Hoe zit dat nou?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

? Nee hoor, ik snap wel wat je bedoelt! secricible schreef:Selectiewedstrijd is wat anders als een kampioenschap, maar ja, je bent het verplicht.
In mijn tijd (oh god.. Ik voel me oud) verwachtte men bij de ponies iig c(paarden weet ik niet, ik deed het wel) dat je bij a je paard draaide, beloonde en dan de ring pas verliet.
Suzanne F. schreef:In mijn tijd was het zelfs nog: C-H-E-A in vrije stap de rijbaan verlaten. Of C-M-B-A in vrije stap de rijbaan verlaten. En daar kreeg je nog een cijfer voor.
Nu krijg je hier geen punten meer voor en ik kan me voorstellen dat je na het groeten wegstapt en naar de uitgang stapt. Meestal is deze bij A. Maar als deze bij E of B is dan snap ik dat je daarheen stapt. Scheelt ook weer tijd.
(is dat echt al zo antiek ?) Suzanne F. schreef:In mijn tijd was het zelfs nog: C-H-E-A in vrije stap de rijbaan verlaten. Of C-M-B-A in vrije stap de rijbaan verlaten. En daar kreeg je nog een cijfer voor.
Nu krijg je hier geen punten meer voor en ik kan me voorstellen dat je na het groeten wegstapt en naar de uitgang stapt. Meestal is deze bij A. Maar als deze bij E of B is dan snap ik dat je daarheen stapt. Scheelt ook weer tijd.
Suzanne F. schreef:In mijn tijd was het zelfs nog: C-H-E-A in vrije stap de rijbaan verlaten. Of C-M-B-A in vrije stap de rijbaan verlaten. En daar kreeg je nog een cijfer voor.

Je moet wel echt doorrijden langs de A, en daarna netjes de baan uitrijden