Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. En moeders moet altijd naar de wc zodra de trailer stil staat. Het komt nu vaker voor dat ze snel terug gesprint komt omdat ze geen 25-50 cent in haar broekzak heeft zitten. Maar misschien heb ik ook gewoon wel onder een steen gewoond hoor
.
Is helemaal overdreven als ze niet schoon zijn..
Stond gewoon een schoonmaker voor de deur ook, en het kostte ook 50 cent.. Best overdreven eigenlijk, dat je moet betalen om te plassen.
dat zijn maar een beperkt aantal klanten per dag.
wat een troep sommige mensen maken. Niet te geloven.
Vjestagirl schreef:Ik vind dat als ik moet betalen het ook echt schoon moet zijn. Dat houdt eigenlijk in na iedere (2de of 3de) bezoeker even een doekje over de bril en de spoelknop, de wasbakken & spiegels altijd netjes schoon, zeep aanwezig, vloeren netjes schoon.

Moest ik eerst naar het secretariaat om te regelen dat ik kon plassen, was bijna naar huis gegaan

gomir schreef:Idd Nies. Mag ik eerst 10 euro afrekenen voor een rondje BB waar ik niet eens beoordeeld wordt door de jury, kan ik bij het toilet ook nog afrekenen
Ik heb als ik jureer niet altijd geld bij me en ik moet echt wel eens een keer plassen op zo'n dag van half 8 tot na 6 uur... Heb een keer meegemaakt dat ik toen, ondanks uitleg, niet van het toilet gebruik mocht makenMoest ik eerst naar het secretariaat om te regelen dat ik kon plassen, was bijna naar huis gegaan