Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
grapje
dus toen dacht ik, is dat dan echt nodig..?Mallootje schreef:als je met een regendeken werkt, vind ik dat je ook in de koudere periodes een dikker deken moet opdoen. Je hebt je paard immers belemmerd om vacht aan te maken
Een paard maakt onder een regendeken toch gewoon vacht aan die hij nodig heeft om warm te blijven met de deken op? Een paard onder een regendeken heeft toch niet net zo'n dunne vacht als eentje onder 300 gram? Mallootje schreef:Hangt er vanaf wanneer je die 0gram oplegt. Ik heb die nu op mijn paard, en daaronder maakt hij op dit moment geen vacht aan. Als het kouder wordt, ga ik dikkere dekens opleggen. Maar ik vind dat ik het niet kan maken om nu 0gr op te doen zodat ie kort in de vacht blijft, en dan als het koud maar droog is geen deken meer op te leggen.
Een paard dat zonder regendeken happy is zou ik niet zo snel een deken op leggen eerlijk gezegd.
Maar als het niet anders kan, ja, dan krijgen ze hier een deken. Liever een deken op dan een paard dat stijf is en staat te bibberen. Tabaluga12 schreef:Mijn paard gaat als het regent in de schuilstal staan,tenzij ze een regendeken opheeft dan blijft ze lekker buiten.