Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) Ik zou bij Divoza eens gaan kijken, zit ook in Enschede. Anders Marktplaats of Boktmarkt. Ik zou caps trouwens niet tweedehands kopen, dan weet je nooit of ze nog goed zijn

Bansit schreef:Wilde vragen welke maat je heb, heb namelijk nog wel laarzen en een rijbroek over, zag alleen dat je een man bent, zal dan geen broekmaat 36 zijn en schoenmaat 39?![]()
Overigens heb je bij divoza al chaps en jodphurs voor €50,- en broeken voor €30/40
ladypaard schreef:cap kun je ook redelijk goedkoop krijgen ( 20,-). Dus na 3 lessen heb je m er dan ook al uit.
Verder beetje online rondkijken. Als man zijnde kun je rustig een donkere damesbroek aantrekken in het begin, is even wat goedkoper. Maar misschien is er net één op marktplaats. Want herenrijbroeken zijn in het algemeen wat duurder dan de damesvariant. Schoenen met chaps/laarzen kun je ook makkelijk 2dehands aanschaffen helemaal omdat er ook regelmatig redelijk nieuwe spullen worden aangeboden, maar dus wel voor een leukere prijs.
Veel plezier met rijden.
. Thankslailapri schreef:Op Facebook heb je veiling Ruitersport artikelen en daar komen regelmatig mannen broeken en laarzen voorbij, bieden vanaf enkele euro's
SwoleCuber schreef:Hey Hoi,
Ik heb laatst een aantal proeflessen paardrijden gevolgd en dit was me erg goed bevallen, dus ben ik lidgeworden van de studentenrijvereniging. Nu reed ik de eerste keer gewoon in spijkerbroek en allstars (niet heel ideal dus). Hebben jullie tips waar ik als man goedkoop een beetje de essentials kan aanschaffen in de buurt van enschede/hengelo. Cap is te huur voor 7.50 dus dat scheelt weer. Maar bijv, goed schoeisel enal, broek mischien?

Zeer grote kans dat ik je wel heb zien rijden of zelfs naast je heb meegerend namelijk:P