Ik wil graag binnenkort een outdoorlaarzen bestellen, ik moet straks in winter stage lopen. een warme voeten lijkt me fijn!
Alleen ik twijfel tussen de merken, Horka van Eppeljeck en Mondoni van Divoza. Hier bij willen ik de mening van anderen weten, wat het fijn is en de goede kwaliteit.
ik zou graag wel willen naar de winkel toe, maar woon echter niet vlakbij.
Ik sjouw 's winters altijd met me jodphurs rond met, ja ja het is echt zo, geitenwollen sokken! En ik verzeker je, je hebt gene koude voeten en het is makkelijk
Ik heb die van Horka, helemaal verliefd op! Ze zijn zo lekker, even wat dikkere sokken er in en nooit meer koude voeten. Zelfs ik als koukleum! Nu moet ik zeggen dat ik geen ervaring heb met Mondoni!
Misty12
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 02-09-14 21:38
Ik heb outdoor laarzen bij de ANWB gekocht. Die waren toen afgeprijsd. Zijn niet de winter uitvoering, want er zit geen warme voering in. Zo voor de rest van de tijd van het jaar prima laarzen.
Ik heb ze van mondoni. Zeker warme voeten maar helaas ook altijd blaren :p
aniek1985
Fotograaf
Geplaatst: 28-09-14 11:42
Ik heb die van Horka en zijn fijne outdoorlaarzen. Mijne zijn na ruim een jaar ook nog steeds waterdicht.
Dani
Geplaatst: 28-09-14 11:48
Ik heb de laarzen van Mondoni en daar ben ik heel blij mee. Goed waterdicht (zelfs nadat ik ermee in de sloot heb gestaan), fijne pasvorm, warm maar niet zweterig, en na een jaar bijna dagelijks gebruik zijn ze nog steeds heel en zien ze er netjes uit.
Ik heb de Horka's, maar die van mij zijn niet waterdicht. Ze kunnen een hoop hebben, maar na een flinke regenbui heb ik wel wat natte sokken. Inspuiten van van die spray van de schoenenwinkel moet ik nog even doen, dat zal vast helpen.
Wel hele fijne laarzen. Ik heb de zooltjes vervangen voor wat fijnere. En de neus verkleurd bij mij erg snel, al na enkele keren dragen, maat verder zien ze er nog goed uit. Nog geen koude voeten gehad afgelopen winter.
Als je echt wat wil zou ik Dubarry nemen. Probeer ze anders tweedehands te kopen. Ik heb een paar voor goed en een paar voor op stal en heb nooit geen koude of natte voeten. Heerlijke laarzen. Ze kostten een flink aantal euro's maar zijn hun geld dubbel en dwars waard. Zelf met mesten blijven ze goed. Ik gebruik ze al jaren op stal.
De laarzen van de ANWB zijn ook best goed maar daar doen je minder lang mee. Dus denk ik dat dan goedkoop duurkoop word. Ik kan niet oordelen over de andere merken die je schrijft.
Ik heb ze van HKM met bontvoering. Heerlijke laarzen, maar zijn niet geheel waterdicht. Als je lang in het water staat te werken dan voel je wel aan je sokken.
Helaas zijn van die laarzen het model wat anders geworden, bredere kuit, dus nu pas ik ze niet meer en moet ik op zoek naar een ander merk en wilde gaan kijken bij die van de ANWB.
Le Chameau, laarzen met gore tex, nooit koude voeten en idd helemaal niet met wollen sokken! Ik heb net nieuwe me tweede paar in 4 jaar. Me nieuwe ga ik naar me werk aan doen dit winter want ook daar wil ik warme voeten houden hihi!