Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
sadekeshia schreef:dankje voor je reactie.
ik hoor het vaker idd, dat paarden niet verzekerd zijn
maar waarom heb je hem/haar eigenlijk niet verzekerd?
ik denk dan van tja, tis maar een klein bedrag vaak
mirgino schreef:ik heb mijn paard uitgebreid verz met ziektekosten
en nog steeds bepaal ik zelf wat ik laat doen en niet de verz.
ik lees vaker dat mensen bang zijn dat je geen eigen baas bent over je paard,maar dat is natuurlijk onzin
mijn paard is onder de ct-scan gegaan en dat heb ik zelf betaald, nu kwam ik toch aan mijn max van uitkeren maar de verz betaalde dit niet omdat een andere kliniek hem het stempel HS had gegeven en dat blijkt nu dus niet zo te zijn
maar ik laat me niet tegenhouden door de verz of ik mijn paard een behandeling wil geven of niet
alleen keren hun niet uit in sommige gevallen, en dit is ook het enige wat ik ooit zelf betaald heb
en helaas heb ik met mijn paarden erg veel geclaimd
mirgino schreef:ikke
dat is ook de enige keer geweest dat er niet uitbetaald is
en al zou dat wel uitbetaald worden ik zat al ruim over mijn verz bedrag heen dat jaar
alleen de kliniek was toen bijna 2700 euro en dan de rest van het jaar niet erbij geteld,en ik ben verz voor 2000 euro
ik had het dan ook zelf moeten betalen![]()
nu loop ik ook weer met een blessure bij hem , en ben ik blij verz te zijn.
helaas claim ik erg veel en heb ik elk jaar mijn premie ruim terug gekregen.
voor mij is verzekeren een uitkomst ,waardoor ik mijn paard alle zorg kan geven
een potje zou al tig keer leeg geweest zijn
sadekeshia schreef:Oh wat een reacties.
Veel verschillende meningen en dan ligt het inderdaad wel aardig aan mijn persoonlijke situatie..
Ik verwacht ook echt niet dat een verzekering mijn dierenartskosten gaat betalen, alleen het zou wel fijn zijn als ik nog een bedrag omhanden had als mijn merrie onverhoopt wel komt te overlijden op de 1 of andere manier..
sadekeshia schreef:Ik heb even bij een paar verzekeringen vergeleken en ik kom bij elke verzekering niet boven de 15 euro per maand uit.. reken ik dan verkeerd? want dat is wel een heel verschil met 400 euro per jaar![]()
of bedoelde je 400 per jaar aan dierenarts? dan begrijp ik het verkeerd